Du har ingen varer i handlekurven.

Størst utvalg!

www.advance.no har nå 1245754 aktive produkter

Nye produkter siste døgn ( 208 )
Nye produkter siste uke  ( 2931 )
Nye produkter siste måned  ( 9153 )

Returbehandling

For å oppnå en raskest mulig returbehandling, er det viktig at våre prosedyrer følges.

Angrerett
Private kunder har 14 dager ubetinget angrerett. Vi sender ferdig utfylt angrerettskjema sammen med kvitteringen på e-post. Retur etter angrerett sendes for kundes regning til returadresse:
Advance AS
Postboks 199 Nordstrand
1112 Oslo
Viktig å vite
For returbehandling utenom angrerett må vi kontaktes først på post@advance.no. Oppgi ordrenummer eller fakturanummer, hvilket produkt det gjelder og serienummeret, samt beskriv problemet eller årsaken til retur. Vi vil da ta kontakt tilbake etter vi har vurdert eventuelle løsninger sammen med distributør, importør eller serviceverksted. Dersom varene skal returneres, vil vi oppgi returadresse og merking. Returen må sendes til korrekt adresse og ha korrekt merking utenpå pakken. Vær oppmerksom på at adressen ikke nødvendigvis er vår adresse, men kan være til en av våre partnere. Retursending må gjøres omgående og senest ti dager etter mottatte returinstruksjoner.
Feilkjøp
Private kunder kan benytte seg av angreretten ved feilkjøp.
Bedrifter må søke om retur ved feilkjøp. Retur vil godkjennes eller avslås etter en vurdering om gjensalgbarhet og returmulighet til distributør. Returgebyr beregnes til 15% av varens pris, minimum kr 400 + mva.
Feilleveringer
Kontakt oss snarest og senest innen 14 dager etter fakturadato, dersom du mottar produkt som avviker fra det du har bestilt eller et produkt som ikke er i overenstemmelse med spesifikasjonene på vår web. Avhengig av forholdet, vil vi gi mulighet for retur, bytte eller prisavslag. Dersom melding om avvik ikke er gitt innen 14 dager, ansees leverte varer å være akseptert av kjøper.
Avbestilling
Ordre behandles raskt og det vil ofte ikke være mulig å stoppe ordre som er satt i behandling. Dersom du ønsker å annullere en aktiv ordre, ta kontakt med oss snarest og helst på telefon. Vi vil da prøve å stoppe ordren hvis mulig. Vi forebeholder oss retten til å belaste våre direkte kostnader til ordrebehandlingen slik som gebyr til betalingsformidler.
Emballasje
Avhengig av type retur, skal om mulig original emballasje og alt tilbehør returneres. Ved DOA, dvs produktet er defekt når det mottas som nytt, er det et krav at alt er komplett. Retursendingen må emballeres forsvarlig og som om det returnerte produktet er nytt og ikke defekt. Unngå å skrive eller sette etiketter direkte på produktets originalemballasje. Benytt annen emballasje utenpå.
Returer må ikke sendes som oppkrav, som uregistrerte pakker eller brev. Alle oppkravsendinger blir konsekvent avvist. Uregistrerte sendinger har ingen garanti og kan ikke spores. De må anses som tapt dersom de ikke kommer frem. Sendinger er kundens ansvar inntil de mottas hos oss eller vår partner. 
Tilbakebetaling
Ved returer hvor beløp skal krediteres og eventuelt refunderes, vil kreditering bli gjort når retursendingen er mottatt og saken behandlet og godkjent hos oss eller vår partner. Utbetalinger vil gjøres fra oss. Refusjon gjøres, hvis mulig, med samme betalingsmåte som ordren er betalt med. Fordringer som ikke kan utbetales pga manglende informasjon om kontonummer eller utløpt betaligskort, må kreves utbetalt innen 12 måneder fra kreditnotaens dato.
Uavhentede sendinger
Uavhentede sendinger blir belastet med et gebyr tilsvarende returgebyret ved feilkjøp.

Tradia AS, avd. ADVANCE.NO, Postboks 199 Nordstrand, 1112 Oslo. Telefon 23 19 16 40.

Informasjon om Cookies på www.advance.no
Vi bruker cookies for å oppnå nødvendig funksjonalitet, samt for statistikkformål.
Les mer om personvern og cookies.